Vuonna 2013 toimintansa aloittanut Hannamaria on kosmetiikka-, plustyyli-, hyvinvointi- ja lifestyleblogi, joka on toiminut jo muutaman vuoden osana Vaikuttajamedia-portaalia. Hyvin hakukoneoptimoitu blogi sekä sitä tukevat somekanavat päivittyvät vuosien kokemuksella ja ammattitaidolla, kirjavasti luovaa ajattelua unohtamatta. Hannamaria tarjoaa mahdollisuuden YouTube-videoihin, blogipostauksiin sekä Instagramin sisältöihin. Hän myy palvelunsa mieluusti kokonaisuuksina yksittäisten promojen sijaan.
Hannamarian päivätyö on B2B-markkinoinnin parissa Digital Marketing Managerina. Hän on myös sivutoiminen digi- ja vaikuttajamarkkinoinnin yrittäjä.
*Referenssit:
- Vuoden 2021 kestävä yhteistyö House of Organicin kanssa, kokonaiskattavuus yli 120k näyttökertaa
- Sinful Classic Aikuisten joulukalenteri, syksy 2021 (kokonaismyynnit yli 1 200 eur)
- Glossybox Adventtikalenteri, YouTube-, blogi- ja IG-kombo, syksy 2021 (kokonaismyynnit yli 13 000 eur)
- Lookfantastic Suomi -verkkokauppa, Blogi- ja IG-kombo, syksy 2021 (kokonaismyynti yli 23 000 eur)
- Real Techniques & Eylure, Blogi- ja IG-kombo, syksy 2020
- Kipukauppa.fi & Ryhtiremmi, YouTube-, blogi- ja IG-kombo, syksy 2020
- Sokkarin Shoppailut -tapahtuma Jyväskylässä, kevät 2020
- Syksyllä 2019 Suhteellista Podcast yhdessä Minnea muruja kanssa
- Designkaverit / Iloinen joulukauppa, IG-yhteistyö kivijalkaliikkeelle, syksyt 2019 ja 2020
SIVUT JA SEURAAJAT:
- Blogi (www.hannamariav.com): n. 20 000 kuukausittaista sivukatselua
- Instagram (@hannamariaw): n. 2 500 seuraajaa, viikkonäyttökerrat n. 31 500
- Facebook (hannamaria-blogi): n. 670 seuraajaa, kattavuus n. 800 per julkaisu