Susanna Dang on sisällöntuottaja ja kahden lapsen äiti. Hänen perheeseensä kuuluvat 4-vuotias poika, elokuussa syntynyt tyttö sekä avopuoliso. Susannan, jota myös Suskiksi kutsutaan, arki pyörii vahvasti lapsiarjen ja sisältöjen tuottamisen ympärillä. Susannan tilillä näet ja koet lapsiperhearkea, elämyksiä ja kaikenlaista rehellisyyttä ja avointa asennetta.
Kaupalliset yhteistyöt ovat Susannalle tuttuja, ja kuluneen vuoden aikana hänen yhteistyökumppaneitaan ovat olleet mm. Ideal of Sweden, Libero, Proteincompany, Twistshake, Vaunula, Cutrin, Nimilahjat, Matsmart, Piccunooa, Namitupa, Alilo, Lumene, Gaam, Lego, Opi, Raxravintolat, Belief, Maybeauty, Lumme, Smileo, Twodads, Luomutarina, Ocean Spray, Gastonluga, Hejbuddy, Sothys, Ikioma, Suomalainen kirjakauppa ja Sudio.
Yhteistyöt Susanna tekee aina huolellisesti ja suunnittellen tekstit ja materiaalit etukäteen rehellisesti. Materiaalit yhteistyöhön editoidaan Lightroomin ja/tai Snapseedin avulla.
Sivustot:
Instagram: @ssusannadang
Näyttökerrat feed-julkaisussa parhaimmillaan 4 600 ja keskimääräisesti 2 500 – 3 500.
Tavoitetut tilit 30 päivän aikana 5 900. Tarinoiden näyttökerrat kuluneen 30 päivän aikana n. 250 – 400.
Seuraajien ikä 51,5% 25-34-vuotiaita, 20,2% 35-44 vuotiaita, 15,7% 18-24-vuotiaita ja 7,2% 46-54-vuotiaita Seuraajien sijainti 89% Suomesta.